poniedziałek, 29 czerwca 2015

Liebster Award #1

"Nominacja jest to nagroda, przyznawana za „Dobrze wykonaną robotę”. Jest dedykowana blogerom o mniejszej publiczności, w celu rozpowszechnienia ich twórczości. Gdy odbierzesz nagrodę, odpowiadasz na 11 pytań, po czym zadajesz tak samo 11 zapytań 11 nominowanym przez siebie osobom."
 
Dziękuję za nominację od: 

Jest to moja pierwsza nominacja na tym blogu i jestem zaszczycona, że został doceniony. Zwłaszcza, że dodałam dopiero 5 rozdziałów. W każdym razie, przejdę już do pytań.



PYTANIA
1.Jaką piosenkę ostatnio najczęściej słuchasz? 
Może mój podkład do bloga? :3

2.Jaki książkowy bohater jest do ciebie najbardziej podobny z charakteru? 
Sophie z "Dziewczyn z Hex Hall". Kiedy przeczytałam tę książkę, miałam 12 lat, a że umysł wtedy jest jeszcze dosyć plastyczny i podatny na zmiany, moje usiłowanie wzorowania się na niej odniosło zamierzony efekt. Sypię sarkazmem z rękawa, ciągle żartuję i za dużo myślę :P Oprócz tego raczej staram się używać własnego mózgu, a nie czyjegoś. Jestem raczej indywidualistką. 
3.Jakieś zabawne wspomnienia z dzieciństwa? 
Zabawne wspomnienie z dzieciństwa... Kupę jest tego, bo jestem trochę "niezdarna". Może opiszę tę samą sytuację, o której mówiłam zwyciężczyni swojego rozdania? Otóż kiedyś byłam w sklepie, gdzie pracowała moja mama. Gadałam z nią chwilę, a potem poszłam z tatą dalej. Kiedy zobaczyłam kobietę od podobnych włosach w innym dziale, odwróconą do nas plecami. Bez zastanowienia krzyknęłam "O, mama, i znów się widzimy". Głupota tej sytuacji polega na tym, że to nie była moja mama. Mogłaby nią być, gdyby umiała się teleportować XD Miałam wtedy pięć lat, więc chyba mogę wybaczyć sobie tę pomyłkę. XD
4.Od jakiej książki zaczęła się twoja przygoda z czytaniem? 
Nikogo chyba nie zdziwię, jak kolejny raz się powtórzę: "Dziewczyny z Hex Hall" Rachel Hawkins.
5.Jaka jest twoja ulubiona ekranizacja? 
Nie bardzo oglądam filmy, itp., więc ekranizacje też nie bardzo... W związku z tym raczej ciężko mi powiedzieć... Może to być na przykład "Delirium", ponieważ film został w miarę wiernie oddany książce, a przy tym nie był nudny.
6.Wymień trzy książki/filmy,na których premierę czekasz w tym roku. 
"After Ever Happy"i "Before" Anny Todd
I na trzecią część "Ocalonej" Aprilynne Pike (Na którą mam nadzieję w tym roku)
7.Wyobraź sobie, że możesz oddać trzy książki ze swojej biblioteczki w zamian za trzy nowe. Jakie oddajesz,a jakie bierzesz? 
Wahałam się nad "Pięćdziesięcioma twarzami Grey'a", całą serią, ale chyba bardziej chciałabym się pozbyć  "Zmorojewa". Do tego dobrałabym jeszcze "Podboje Sukuba" i "Troje". W zamian za to wzięłabym całą serię "Mrocznych Umysłów".
8.Ekranizację jakiej książki chciałabyś obejrzeć? 
"Dziewczyn z Hex Hall" ze mną w roli głównej ( XD) i "After" z Indianą Evans jako Tessa. :P
9.Jaki jest twój wymarzony zawód? 
Szczerze, szczerze? Chciałabym być piosenkarką, ale słabo śpiewam XD Nie ma tragedii, ale nie jest na tyle dobrze, żebym mogła się tym chwalić światu. Na razie zostanę przy chórze kościelnym i psalmach, jako solówkach :P
10.Twoja ulubiona pora roku? Dlaczego właśnie ta?
Ja lubię wszystkie pory roku w sumie, ale najmniej chyba lato, bo jest za gorąco, aczkolwiek wtedy mam urodziny XD Zimą lubię śnieg, lubię płatki spadające z nieba, gałęzie pokryte szronem. Jesienią lubię kolory, lubię spadające liście, lubię pierwsze mocniejsze wiatry. Wiosną lubię lekkie, ciepłe deszcze, lubię, że wszystko budzi się do życia, lubię zapach kwiatów i watę spadającą z nieba. Latem lubię wolność, lubię wodę, lubię magie chwil. Ciężko tak naprawdę jednoznacznie stwierdzić, która jest moje ulubiona. Jeszcze niedawno byłam zatwardziałą fanką zimy, a teraz lubię wiosnę. Jeszcze nie przerzuciłam się na lato.
11.Jedna rzecz jaką w sobie lubisz i jedna jaką chciałabyś zmienić.
Lubię:
To, że mam wyobraźnie. Nie zamieniłabym tego chyba na nic na świecie.
Kiedyś zmienię:
To, że gadam często nieodpowiednie rzeczy, które mają być "żartami", ale nie wychodzą.


Ja niestety nie jestem w stanie nikogo nominować, ponieważ czytam tylko trzy blogi - dwa bardzo popularne, a trzeci mnie nominował.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz